DSpace university logo mark
Advanced Search
Japanese | English 

NAOSITE : Nagasaki University's Academic Output SITE >

Author Inage, Itsuro: 18

Click each list header to sort the list

Select All
Date Title Author Download
2013-03-01 An Analysis of Student Motivation in an ESL Classroom by Using a Movie and Reader's Theatre Styled Assignments -based on student feedback- Inage, Itsuro; Lawn, Etsuko; Lawn, Murray 1502
1991-01 On the VP Structure of Phrasal Verbs in English Inage, Itsuro 8113
1994-01-31 Particle Movement and Functional Implications Inage, Itsuro 748
2011-03-01 Reflections on the Use of Original Dramatized Presentations in the Classroom:Based on Direct Student Feedback Inage, Itsuro; Lawn, Etsuko; Lawn, Murray 1304
1996-01-31 TOWARDS A COMMUNICATIVE ENGLISH GRAMMAR (1) Inage, Itsuro 987
1996-07-31 TOWARDS A COMMUNICATIVE ENGLISH GRAMMAR (2) Inage, Itsuro 1221
2010-03-01 Whether Tis Nobler to Normalize Ⅱ-Increasing peer-evaluator consistency when evaluating presentations in the classroom- Inage, Itsuro; Lawn, Etsuko; Lawn, Murray 1620
2009-03-01 Whether Tis Nobler to Normalize : Increasing Inter-evaluator Consistency in the Evaluation of Oral Communication Based Activities Inage, Itsuro; Lawn, Etsuko; Lawn, Murray 1071
2018-02-28 より効果的な英語語彙指導の方向性を求めて-高等学校英語検定教科書の談話分析を通して- 稲毛, 逸郎; 遠藤, 真紀 177
1997-01 英語における前置された名詞句のもつ情報値についての一考察 稲毛, 逸郎 1683
2001-06-27 英語の談話辞 YOU SEE についての覚え書き 稲毛, 逸郎 1072
2015-03-01 英語の発信力につながる文法指導について -中学校検定教科書の談話分析を通して- 稲毛, 逸郎 898
2007-03-01 英語スピーキングテストにおける英語母語話者と日本人の評価傾向に関する研究 : 面接試験と英語教育等に関するアンケートの分析をもとに 稲毛, 逸郎; ローン, 悦子; ローン, マリー 1697
2001-03-28 平成 12 年度長崎大学・英語基礎学力診断テスト : その実施と結果分析 稲毛, 逸郎; 川島, 浩勝 878
2002-03-27 平成 13 年度長崎大学・英語基礎学力診断テスト : その実施と結果分析 稲毛, 逸郎; 川島, 浩勝 954
2000-03 平成11年度長崎大学・英語基礎学力診断テスト : その実施と結果分析 稲毛, 逸郎; 川島, 浩勝; 塚崎, 香織 874
2005-06-30 平成16年度長崎大学英語基礎学力テストに関する分析 : 習熟度別クラス編成の可能性を求めて 池田, 俊也; 稲毛, 逸郎; 小笠原, 真司; 西原, 敏明 1686
2006-03-01 望ましい英語スピーキングテストについての予備的考察 : 現行英語習熟度テスト・スピーキング部門の分析をもとに(松永 淳一教授退職記念) 稲毛, 逸郎; ローン, 悦子 5458

 

Valid XHTML 1.0! Copyright © 2006-2015 Nagasaki University Library - Feedback Powerd by DSpace