DSpace university logo mark
詳細検索
Japanese | English 

NAOSITE : Nagasaki University's Academic Output SITE >

"Inage, Itsuro" のプロフィール: 18件

リストの見出しをクリックすると並び替えができます

全選択
発行 タイトル 著者 ダウンロード数
2013-03-01 An Analysis of Student Motivation in an ESL Classroom by Using a Movie and Reader's Theatre Styled Assignments -based on student feedback- Inage, Itsuro; Lawn, Etsuko; Lawn, Murray 1395
1991-01 On the VP Structure of Phrasal Verbs in English Inage, Itsuro 7154
1994-01-31 Particle Movement and Functional Implications Inage, Itsuro 720
2011-03-01 Reflections on the Use of Original Dramatized Presentations in the Classroom:Based on Direct Student Feedback Inage, Itsuro; Lawn, Etsuko; Lawn, Murray 1273
1996-01-31 TOWARDS A COMMUNICATIVE ENGLISH GRAMMAR (1) Inage, Itsuro 955
1996-07-31 TOWARDS A COMMUNICATIVE ENGLISH GRAMMAR (2) Inage, Itsuro 1188
2010-03-01 Whether Tis Nobler to Normalize Ⅱ-Increasing peer-evaluator consistency when evaluating presentations in the classroom- Inage, Itsuro; Lawn, Etsuko; Lawn, Murray 1586
2009-03-01 Whether Tis Nobler to Normalize : Increasing Inter-evaluator Consistency in the Evaluation of Oral Communication Based Activities Inage, Itsuro; Lawn, Etsuko; Lawn, Murray 1040
2018-02-28 より効果的な英語語彙指導の方向性を求めて-高等学校英語検定教科書の談話分析を通して- 稲毛, 逸郎; 遠藤, 真紀 104
1997-01 英語における前置された名詞句のもつ情報値についての一考察 稲毛, 逸郎 1635
2001-06-27 英語の談話辞 YOU SEE についての覚え書き 稲毛, 逸郎 1037
2015-03-01 英語の発信力につながる文法指導について -中学校検定教科書の談話分析を通して- 稲毛, 逸郎 854
2007-03-01 英語スピーキングテストにおける英語母語話者と日本人の評価傾向に関する研究 : 面接試験と英語教育等に関するアンケートの分析をもとに 稲毛, 逸郎; ローン, 悦子; ローン, マリー 1619
2001-03-28 平成 12 年度長崎大学・英語基礎学力診断テスト : その実施と結果分析 稲毛, 逸郎; 川島, 浩勝 849
2002-03-27 平成 13 年度長崎大学・英語基礎学力診断テスト : その実施と結果分析 稲毛, 逸郎; 川島, 浩勝 928
2000-03 平成11年度長崎大学・英語基礎学力診断テスト : その実施と結果分析 稲毛, 逸郎; 川島, 浩勝; 塚崎, 香織 837
2005-06-30 平成16年度長崎大学英語基礎学力テストに関する分析 : 習熟度別クラス編成の可能性を求めて 池田, 俊也; 稲毛, 逸郎; 小笠原, 真司; 西原, 敏明 1631
2006-03-01 望ましい英語スピーキングテストについての予備的考察 : 現行英語習熟度テスト・スピーキング部門の分析をもとに(松永 淳一教授退職記念) 稲毛, 逸郎; ローン, 悦子 4803

エクスポートする文献を選択してください

 

Valid XHTML 1.0! Copyright © 2006-2015 長崎大学附属図書館 - お問い合わせ Powerd by DSpace