DSpace university logo mark
詳細検索
Japanese | English 

NAOSITE : Nagasaki University's Academic Output SITE > 070 環境科学部 > 070 紀要 > 長崎大学総合環境研究 > 第14巻 第1号 >

Maximizing Student Learning through a Cyber Classroom


ファイル 記述 サイズフォーマット
kankyo14_1_29.pdf154.18 kBAdobe PDF本文ファイル

タイトル: Maximizing Student Learning through a Cyber Classroom
著者: Flake, Lee
発行日: 2011年10月
出版者: 長崎大学 環境科学部 / Faculty of Environmental Studies, Nagasaki University
引用: 長崎大学総合環境研究, 14(1), pp.29-40; 2011
抄録: This report is submitted in fulfillment of the lesson plan assessment request made by the Department ofEnvironmental Studies, Nagasaki University. Lesson plan assessment is based on the lesson units designed by the author for Language Communication AI/AII courses in the Department of Environmental Studies. Instructional approach utilizing a Cyber Classroom created by online resources at TaskStreamR is introduced by the author. A Cyber Classroom offers supplementary instruction that promotes self-study and maximizes classroom instruction while supporting student and task-based learning.
キーワード: lesson plan / Nagasaki University / Cyber Classroom / TaskStream®
URI: http://hdl.handle.net/10069/26766
ISSN: 13446258
資料タイプ: Departmental Bulletin Paper
原稿種類: publisher
出現コレクション:第14巻 第1号

引用URI : http://hdl.handle.net/10069/26766

このリポジトリに保管されている文献はすべて著作権により保護されています。
印刷やダウンロード等データの複製は、調査研究・教育または学習を目的とする場合に限定されます。

 

Valid XHTML 1.0! Copyright © 2006-2015 長崎大学附属図書館 - お問い合わせ Powerd by DSpace