DSpace university logo mark
詳細検索
Japanese | English 

NAOSITE : Nagasaki University's Academic Output SITE > 010 教育学部・教育学研究科 > 010 紀要 > 長崎大学教育学部紀要. 教科教育学 > 第53号 >

An Analysis of Student Motivation in an ESL Classroom by Using a Movie and Reader's Theatre Styled Assignments -based on student feedback-


ファイル 記述 サイズフォーマット
kyoukakyouiku53_51.pdf417.46 kBAdobe PDF本文ファイル

タイトル: An Analysis of Student Motivation in an ESL Classroom by Using a Movie and Reader's Theatre Styled Assignments -based on student feedback-
その他のタイトル: 英語授業における洋画、リーダーズシアター(朗読劇)を用いた英語学習意欲についての考察-学生からのフィードバック分析に基づいて-
著者: Inage, Itsuro / Lawn, Etsuko / Lawn, Murray
著者(別表記) : 稲毛, 逸郎 / ローン, 悦子 / ローン, マリー
発行日: 2013年 3月 1日
出版者: 長崎大学教育学部 / Faculty of Education, Nagasaki University
引用: 長崎大学教育学部紀要:教科教育学, 53, pp.51-63; 2013
抄録: The viewing of a full length movie and the use of Reader's Theatre styled assignments as part of a standard university level ESL classroom has been found to increase learner motivation based on the authors' student feedback.
URI: http://hdl.handle.net/10069/32372
ISSN: 13451383
資料タイプ: Departmental Bulletin Paper
原稿種類: publisher
出現コレクション:第53号

引用URI : http://hdl.handle.net/10069/32372

このリポジトリに保管されている文献はすべて著作権により保護されています。
印刷やダウンロード等データの複製は、調査研究・教育または学習を目的とする場合に限定されます。

 

Valid XHTML 1.0! Copyright © 2006-2015 長崎大学附属図書館 - お問い合わせ Powerd by DSpace