DSpace university logo mark
詳細検索
Japanese | English 

NAOSITE : Nagasaki University's Academic Output SITE > 020 経済学部・経済学研究科 > 020 紀要 > 經營と經濟 > 第95巻 第1-2号 >

PROGテスト問題を利用したリテラシー向上分析について


ファイル 記述 サイズフォーマット
Keizai95_1_239.pdf1.3 MBAdobe PDF本文ファイル

タイトル: PROGテスト問題を利用したリテラシー向上分析について
その他のタイトル: Examining the Literacy through the PROG Test
著者: 笹川, 篤史
著者(別表記) : Sasagawa, Atsushi
発行日: 2015年 9月25日
出版者: 長崎大学経済学会 / Economics Society of Nagasaki University
引用: 経営と経済, 95(1-2), pp.239-253; 2015
抄録: Since fiscal year 2012,Nagasaki University has required all first graders to take the PROG (Progress Report on Generic Skills) test. To analyze the development of students' literacy and the impact of education, the start and end times in taking the test by students belonging to different classes were compared.
記述: 柴多一雄教授、大内和直教授定年退職記念号 / In Honour of Prof. Kazuo Shibata and Prof. Kazunao Ouchi
キーワード: PROG / educational impact / development of abilities
URI: http://hdl.handle.net/10069/35923
ISSN: 02869101
資料タイプ: Departmental Bulletin Paper
原稿種類: publisher
出現コレクション:第95巻 第1-2号

引用URI : http://hdl.handle.net/10069/35923

このリポジトリに保管されている文献はすべて著作権により保護されています。
印刷やダウンロード等データの複製は、調査研究・教育または学習を目的とする場合に限定されます。

 

Valid XHTML 1.0! Copyright © 2006-2015 長崎大学附属図書館 - お問い合わせ Powerd by DSpace